2.5.11

Praznični chill out

Ova dosadna kiša (tačnije sunce - kiša - sunce - kiša) mi je pokvarila sve planove i outdoor varijante za 1., 2. i 3. maj. No, uvek se tu nađe poneko rezervno rešenje, a ovo su moji predlozi...
Duuuugo izležavanje u krevetu!

Iz njega ustanite tek toliko da biste zgrabili daljinski i filmski maraton može da počne. 
Predlog br. 1: The Tourist. Film nije dobio neke sjajne kritike, mada se meni svideo! U svakom slučaju vredi ga pogledati zbog kostima lepe Anđeline (heels by Salvatore Ferragamo - 'nuff said!) i više nego zabavnog Džoni Depa. Ukoliko vas ni to nije privuklo da pogledate Turistu, samo ću da napomenem da je film sniman na preeeeedivnim lokacijama u Veneciji! Zar je potreban još neki razlog?













Predlog br. 2: Atonement. Asocijacija: zelena haljina Kire Najtli koja je izabrana za "Best Costume of All Time" od strane Sky Movies i In Style. Upozorenje: pripremite poveću količinu maramica (film sam gledala u biokopu i to je bila ooooogromna greška!).

































Ukoliko ste više za neku dobru knjigu danas, prvo se udobno smestite...

Ne možete da promašite sa Istorijom ljubavnica spisateljice Elizabet Abot. Saznajte o životu gejši, haremskih konkubina, kraljevskih i papskih ljubavnica, ljubavnica u književnosti ili mafijaških konkubina (tu su Eva Braun, Marija Kalas, Merilin Monro, Kamila Parker-Bouls...).
Ja sam se danas opredelila za Mini kupoholičarku Sofi Kinsele. Kakva majka, takva kćerka...! Znači, duplo više zabave!
















 
Na kraju, ne zaboravimo neku mmmmmmm poslasticu!














voilà!















 

Ljubac! M.

1 comment:

  1. Gledala sam oba,obozavam da se ususkam uz film ili knjigu:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...