21.5.11

Pradaizam - sve u 16!


Znam da je o "prugicama koje su svi kopirali" pisano i pričano već puno puta. Ipak, kada sam videla nekoliko modela u novom Mangovom katalogu - deo sa Josephine de la Baume, shvatila sam da to ide mnogo dalje od prugica! Pa reših da i ja dam skromni doprinos ovoj temi! Ups! Mislim da sam upravo izgubila SF šansu da me Mango ikada pozove na svoj "Mango loves fashion bloggers" event! Mango, don't get me wrong, you're still my favorite!
I da, u priči nije samo Mango! Kao najveći plagijator izdvaja se Zara. Ipak, i sama posedujem poneku Zara-kao-Prada krpicu. A ima ih jos...









Ljubac! M.
P.S. Ne znam da li ste primetili, ali Blogger nam je vratio izgubljene komentare! U mom slučaju, u pitanju je bio samo jedan komentar - prvi na moje postove. Zahvaljujem se Jeleni K. na istom!

2 comments:

  1. Super su mi prugice u Mangu , svidjaju mi se posebno njihove haljine :)

    ReplyDelete
  2. Jedna od omiljenih: http://shop.mango.com/ficha.faces?id=49439813&state=she_094_IN

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...