15.5.11

Nail it!

Lakići, lakići! Iskreno, do skoro nisam bila ljubitelj jarkih boja na noktima. Sve me to podsećalo na "modu" devedesetih kada su devojke uklapale drečave nokte sa još drečavijim majicama sa cvetićima (takođe drečavim) do pola stomaka. Mislim, ako nešto opisujemo kao drečavo (kako grozna reč, ughhh), to nikako ne može biti dobro, zar ne? Tako da sam uvek birala nude ili tamne varijante. Ipak, od kako sam na reviji Laure Biagiotti S/S 2011 spazila žute i plave noktiće, potpuno sam promenila mišljenje o istim! Samo sam ih sad preimenovala u jarke! Lepše zvuči! A Laura i ostali su nam demostrirali kako mogu lepo i da izgledaju! 


Trenutno najviše volim da šetam mint zelenu, mada su mi podjednako drage i mnoge nijanse narandžaste i roze (njihovog intenziteta postajem svesna kada, na primer, šefu pokazujem neke papire, uhhh, tad stvarno bodu oči!)...
Šećkajući pre neki dan po supermarketu, opet sam se nekako našla među policama sa šminkom (samo sam šmugnula od detrdženata i hrane). Dokle više??? Znam, ali jače je od mene... I onda sam ih spazila... Deborah, pret-a-porter kolekcija lakova! Oduševljena skroz na skroz! Em ih je u preko 30 nijansi! Em su Deborah! Em su mini (znate i same koliko često nam lakovi koje retko koristimo postanu neupotrebljivi)! I tako je nekoliko komada završilo u mojoj korpi. Happy end.


Ljubac! M.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...