24.5.11

My Oh My, Charlotte Olympia!

Paloma i Dolly. U svim bojama. Sve mi spakujte. Broj 37, molim!
Olivia Palermo, IT Girl No.1, obožava Charlotte Olympia cipelice i prošetala je bukvalno sve modele. Green with envy! E sad, Olivia definitivno zaslužuje zaseban post, pa još u 25 nastavaka, ali za početak se fokusiram na nešto što je ova divna Njujorčanka ponela pre neki dan. A nisu u pitanju cipelice.
U pitanju je Pandora! Kutija da, ali nešto drugačija (slobodno je možete otvoriti)! Transparent box clutch bag! Taman za jedan slatki iPhone u boji, platnu karticu i sjaj za usne. Ukoliko, pak, ne želite da svi vide šta nosite sa sobom, možete u torbicu da ubacite jedan od 3 nešto-što-liči-na-neseser-ili-novčanik dodatka - leopard, zlatni ili crni i voilà - problem rešen! I sve to za "samo" £403! Ehhhh... Ali ako dizajnerka ističe da je ova torbica timeless, ko smo mi da u to ne verujemo!
 




 


 


 


 

Ljubac! M.

3 comments:

  1. meni je ovaj clutch predivaaaavan♥ vidjela sam negdje DIY,isto divan al se ne sjecam na kom blogu :) Inace tvoj blog je predivan! Bas mi se svidja.Pratiim :)

    ReplyDelete
  2. ah divna je Pandora :D
    super post :**

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...