27.5.11

Letnji snovi (o modi)

Photobucket

Jeeeeej, stigao nam i vikendić, konačno! Ovaj vikend je rezervisan za šetnjice pored Palićkog jezera i palačinke u Bossovoj bašti. Osim ako mi kiša ne pokvari planove (grrr...). Ipak, optimista sam! Meteorolozi su pogrešili, milion posto!
I zato jedan "lenji" post. I to inspiracioni! Prvi u nizu. Biram slike (iz moje baze raznoraznih sličica koje u ogromnim količinama skidam sa neta i sakupljam) i razmišljam, kombinujem, zamišljam... Zato nema više priče (pisanja). Sad samo gledam... Zzzzzzzzz...


















Ljubac! M.

6 comments:

  1. Super lovely blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bas su slatke slicice:)
    Svidja mi se blogic:)

    ReplyDelete
  3. haha boooooss! kad sam bila u Su nisam izlazila odatle, dosla sam sa 5 kila vise kuci.. ah memories :D

    ReplyDelete
  4. :) Hvala na divnim komentarima!/Thank you for lovely comments!
    @ Jelena K. - Problematika mi je poznata! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...