13.5.11

If I ever go to Australia…


Divna zemlja, kažu ljudi koji su bili… Okean na sve strane, lepo vreme, čudne neke životinjice, i sve u svemu, vredi preći toliki put do Australije. E sad, što ste duže tamo, to bolje, jer imate više vremena da istražite kontinent. Na listi „100 things to do in Australia before you die“ Australian Traveller-a, možete naći zanimljive predloge kako da ispunite svoje vreme tamo (ipak, nisam sigurna da je moguće preživeti svih 100!). Plivajte sa kit ajkulama kod Ningaloo grebena! Istražite sidnejsku luku! Provedite nedelju dana u pustinji sa Aboridžinima! Ručajte sa krokodilima! Može!!! (Mada ne sporim da mi, kada su putovanja u pitanju, fali koja daščica, te sam sklona svakakvim ludorijama...) 
Not your cup of tea? Poslednje (stvarno, poslednje???) 100. mesto na listi zauzima: Shop till you drop in Melbourne! Eh, pa ko bi tome odoleo!? Chapel ulicu u Melburnu opisuju kao “2 kilometers of pure retail heaven”. Primamljivo…
Ja bih tu prvo potražila neku od onih stotinak multibrend radnjica (koliko ih ima u Australiji) koje prodaju odeću brenda Talulah! Skoro sam saznala za mladu dizajnerku Keli Wharton i njen brend koji je za kratko vreme stekao veliku popularnost. Australijski celebrity ga obožavaju, a Talulah revija je prikazana i na nedavno održanom Australian Fashion Week-u. Modele opisuju kao prefinjene i idealne za postizanje “effortlessly chic” look-a, koji mi obožavamo. Moja ljubav prema ovoj odećici je bila na prvi pogled, a sad održavamo vezu na daljinu, jer ta Australija je stvarno na kraju sveta!

 Summer 2010/11: Ne zaboravimo da je kod njih leto upravo prošlo, he - he (Nelson's laugh)!

Autumn 2011


Winter 2011

 
Ovako ja zamišljam odmor - wearing Talulah!
 

Ljubac! M.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...