30.5.11

Hey, sailor, I'm going navy too!


Kako sve epizode serije "Sex & the City" znamo gotovo napamet (mislim, ko ne zna?!), sećamo se i one iz 5. sezone u kojoj famozna četvorka na ulici sreće slatke mornare tokom NY Fleet Week-a. Otprilike je to išlo ovako:
Samantha: "Ladies, seamen, 12 o'clock!"
Miranda: "I pray when I turn around, there are sailors! Because with her, you never know."
Carrie: "Oh, wow! We have just spotted our first sailors. Fleet Week has begun!"
Stvar je u tome da je Fleet Week u Velikoj Jabuci upravo sada! Tačnije, od 25. maja do 01. juna. Već zamišljam suncem okupan Central Park i Times Square i bele uniforme!
Iako, nažalost, nismo u Njujorku (ja bar nisam, a ako vi jeste - blago vama!) i nemamo Fleet Week, ništa nas ne sprečava da svoje outfite prilagodimo istom! Klasika! Meni omiljena, za sva vremena. Belo, plavo, crveno. Može i roze. Ili žuto. Možda bež? Prugice obavezne. Mada mogu i tufnice. Opcija je milion, pa vi birajte! I ja sam danas skroz u tom fazonu!















Ljubac! M.

4 comments:

  1. Sve volim - prugice, tufnice, belo, krem, teget...cak sam i crvenu zavolela. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...