16.5.11

Champagne kisses, hold me in your lap of luxury...

I bogati plaču! Ma, daaaaaa... Rado bih se menjala sa nekim od njih... Da ja to iz prve ruke proverim! U svakom slučaju, ima nešto i u tom plakanju u, na primer, skupocenom apartmanu Ritza u Parizu (sa pogledom na Place Vendome), dok nosiš Dior Haute Couture haljinu, za utehu jedeš personalizovane Pierre Herme makarončiće i piješ Dom Perignon White Gold Jeroboam... Eh... Tako se tuguje sa stilom!
Ali, nije da se ja nešto žalim... Samo nekad, kad me ubije ova kuća - pos'o - pos'o - kuća monotonija (kako se bliži odmor, sve više kriziram!), volim da zavirim u taj svet bogatih i slavnih. Gde letuju? Šta oblače? Pa se prosto frapiram kad vidim koliko novca potroše na jedan mobilni telefon (doduše, sa dijamantima) ili porciju sladoleda sa jestivim zlatom (omiljena poslastica Beyonce). It's all about the money! ("It's not about the money, money, money, we don't need your money, money, money!"  - you just keep singing Jessie J.!)
Britanska agencija za istraživanje tržišta Millward Brown Optimor objavila je listu najvrednijih i najuticajnijih luksuznih brendova, na koju sam nedavno naletela. Nema tu nekih velikih iznenađenja - creme de la creme! Smatram da su reči suvišne, te vas puštam da uživate u sličicama i odbrojavanju...

10. Burberry







9. Fendi

8. Moët & Chandon





 7. Hennessy





6. Rolex






  5. Cartier






4. Chanel






3. Gucci

2. Hermes






1. Louis Vuitton

 

Ljubac! M.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...