27.4.11

Easter here again!

Diiiiivan dan! Sunce sija (i to mi je sasvim dovoljno da nabacim kez na lice), šačica neradnih dana i Uskrs! Malo šetnje po gradu ili u prirodi, porodični ručak, weekend getaway, večernji izlazak... Sky is the limit!
A pre svega toga, ukrašavanje! Na internetu mozete naći more fenomenalnih predloga za farbanje jaja. Znam ljude koji zaista uživaju u tome - primer: moja drugarica koja mi je pre neki dan ushićeno saopštila da je našla šljokice za šaranje jaja! Šljokice! Izgleda da su davno prošla vremena tradicionalnog načinja farbanja (moja baba na jaja ređa travke ražličitih oblika i onda ih umota u najlon čarape i potapa u boju - rezultat: otisak travke na obojenom jajetu) ili onog malo modernijeg sa lepljenjem sličica omiljenih crtanih junaka (koji mi je u poređenju sa šljokicama totalno retro).
Ipak, ja vam donosim neke malo drugačije predloge. Enjoy!


Trpezarijski sto




Eastelicious predlozi za uređenje kuće...













...ili bašte (ukoliko niste te sreće da imate svoje dvorište, predlozi su sasvim prihvatljivi i za ručak na terasi)













Prelepa ukrasna jaja slična ovim sa sličica sam pronašla na sajtu kompanije Royal Copenhagen. Kompanija je osnovana 1775. godine, i pored ove uskršnje kolekcije, imaju i druge prelepe stvari od porcelana.













A sada jedna prava poslastica za sve one koji uživaju u luksuzu - Faberge! Nadaleko su poznata Faberge carska jaja (najskuplje je prodato 2007. godine za "tričavih" £8,9 miliona!). Meni su ipak bliži srcu oni fenomenalni komadi Faberge nakita (cena pojedinih komada je i 7 miliona evra). Pa... ko voli (može), nek izvoli!














Ljubac! M.

2 comments:

  1. Procitah tvoj prvi blog. Again. Umorila sam se od pravljenja sopstvenog. A jos nisam pocela ni da pisem. Ehhh, zivote teski b(l)ogovski! :)
    xoxo,
    Ivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polako :)) Kasnije je mnogo lakse, mada svakako zahteva puno vremena - videces... :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...